Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Üzleti vállalkozások

Ár:
400 Ft
Elérhetőség: Készleten (Száll. 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Üzleti szimulációs játék - kézikönyv a döntéshozatalban
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A piacgazdaság fejlődése a gazdasági felsőoktatásban világszerte olyan új igényeket állított előtérbe, mint a gyakorlat orientáltság, a kreativitás, a szintetizáló képesség, a menedzsment ismeretek. Ennek következtében megváltozott a szakismeretek iránti igény minősége, a szakismeret bizonyos szintje felett már nem további ismeretvolumen oktatása, hanem az ismeretek felhasználási képessége válik elsődlegessé. A hallgatónak képesnek kell lennie a módszertani szaktárgyakban (statisztika, számvitel, operációkutatás, pénzügy, vállalati gazdaságtan stb.) tanultak szintetizálására és gyakorlati alkalmazására. A főiskolai oktatás felsőbb évfolyamain ezért előtérbe kerül a probléma alapú tanulás (problem based learning) elve, az esettanulmányok vagy az üzleti szimulációk.

Az üzleti szimuláció gyakorlati-közeli helyzetekben a racionális vállalkozói magatartás, vállalkozói döntéshozatal próbáját jelenti. Feladata, hogy kifejlessze a hallgatók azon képességét is, hogy megtanulják az információk kezelését, gyűjtését, és döntésbeli felhasználását. Tapasztalják, hogy az információ megszerzése időbe és költségbe kerül.

Az itt szereplő KALYPSO üzleti szimulációt a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola (KVIF) a Kandó Kálmán Műszaki Főiskolával együtt kapta a Phare TEMPUS projekt megvalósítása keretében a francia ARKHé International cégtől a Le Havre-i egyetem közvetítésével. A francia szoftver magyarra fordítását a KVIF Kereskedelmi Intézete és a Kandó Kálmán Műszaki Főiskola Gazdaságtudományi Intézete közösen végezte.

Ezt a könyvet az üzleti szimulációban résztvevő hallgató, elsősorban a szimulált környezet, a piaci helyzet, a játék szabályainak megértésére, valamint a játékban hozható elsődlegesen nem új tananyagot közlő olvasmány, hanem kézikönyv a döntéshozatalban.

A könyv „Bevezetés" fejezete a szimulációról ad átfogó felvilágosítást, az 1-4. fejezetek pedig a szimulációs alapszabályait  írják le. Az 5. fejezet tartalmazza azokat a gyakorlati információkat, döntési íveket, és eredménytábla mintákat, amelyekre a döntéshozó támaszkodhat. A 6. fejezetben pedig a döntéshozatal egy lehetséges eljárására adunk útmutatást.

A Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar tankönyve.

Gyártó/Kiadó Saldo
Kiadás éve 2006
Méret A/4
Oldalszám 78
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!