Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Alapmarketing

Ár:
3.325 Ft
Elérhetőség: Utolsó 1 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

ISBN szám 9789630595704
Kiadás éve 2014
Méret B/5
Oldalszám 220
Kötés típusa puhatáblás, ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!