Tartalom és kiadási információk
A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.
Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.
Megjelenés | 2014 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 220 |
Kötés típusa | puhatáblás, ragasztókötött |
Vélemények
Írja meg véleményét!