Tartalom és kiadási információk
Meggyőződésem, hogy értékes olvasmány mindazok számára, akik érdeklődnek a modern üzleti élet valósága iránt. - (David Forda "Business Marketing" könyv szerkesztője és társszerzője a business marketing professzora az IMP Group egyik alapítója). Az IMP kutatócsoport képviselői nem a vállalatot, hanem az üzleti kapcsolatot tekintik a gazdaság alapegységének. Vallják, hogy egy vállalat egyedül üzleti kapcsolatai révén nyerheti el értelmét. E kapcsolatok szövete maga az üzleti hálózat, mely globalizálódó világunkban mindinkább a versenyképesség, az innováció forrásává válik. Ajánlom e könyvet mindazoknak, akik szívesen bővítik ismereteiket e megközelítéssel, illetve azon fogalmakkal, melyek révén a hálózati gazdaság belső törvényszerűségei még inkább megragadhatóvá, elemezhetővé válnak. - (Hernádi Zsolt a MOL-csoport elnök-vezérigazgatója).
Megjelenés | 2011 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 398 |
Kötés típusa | kartonált |