Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Digitalizáció és új média

Ár:
3.392 Ft
Elérhetőség: Utolsó 9 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft

Trendek, stratégiák, illusztrációk

Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A tudományos igényű, érdekfeszítő munka szerzőjének, Fehér Katalinnak kutatási célkeresztjében - a jövő, ezen belül is a digitális és új média trendek, a hálózatkutatás, a közösségi média, az adatrobbanás, a megfigyelési kultúra, a digitális identitás és online reputációmenedzsment, illetve ezek hatása a társadalomra, az üzletre és a kultúrára - áll. Hiánypótló munkája ennek értelmében alapműként forgatható a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. A szerző, aki szakmai tapasztalatait a televíziózásban, rádiózásban alapozta meg, számos nemzetközi tapasztalat (kutatóként többek között az University of Georgia New Media Institute munkájában vett részt az USA-ban) birtokában példáival és illusztrációival világítja meg témáját az olvasók előtt úgy, hogy a gyorsan változó trendek világában, az érdeklődőt egy hosszabb távon is érvényes tudás birtokosává tegye. A hagyományostól eltérően tipografált kötet fejezetei (Digitalizáció és mediatizáció, Behálózottság és mobilizáció, Adatrobbanás és megfigyelési kultúra, Új média: alkalmazások és kiterjesztések, Hiperciklusok és optimalizáció, Muníció a stratégiai döntésekhez) között az eligazodást a szerző által készített "GPS" segíti. Ennek értelmében a kötet fő szövege tartalmazza a digitalizációs-mediatizációs trendekhez kapcsolódó lényeges jelenségek leírását. Ezek a szövegek folyamatosan, vagy témánként, fejezetenként olvashatók.

A kötet alapmű a digitális trendek áttekintéséhez és megértéséhez. Egyszerre ad muníciót több szakmának - az IT-tól a marketingig, az üzleti döntéshozástól a felsőoktatás-kutatásig és a művészetig. A szerző átfogó nemzetközi tapasztalatát kamatoztatja példáival és illusztrációival. Az olvasó végül egy hosszabb távon érvényes kötet birtokosa lehet a gyorsan változó trendek világában.

"Mintha mindent megírt volna a szerző a digitális médiáról és az azzal érkezett új társadalomról. Ahogy látom, mindent meg is írt, vagy ha nem, én nem jöttem rá, mi az. Hihetetlenül szórakoztató, nagyon jól demonstráló, érdekes példákkal alátámasztott magyarázatok, amiket élmény olvasni. Intellektuálisan izgató könyv!

Heal Edina igazgató, Google Magyarország

ISBN szám 978 963 059 714 2
Kiadás éve 2016
Méret B/5
Oldalszám 252
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!