Tartalom és kiadási információk
Egy vállalat a stratégiája kidolgozásával a jövőjét akarja alakítani, míg a megvalósítás során gyakran szembesül gyorsan változó külső és belső hatásokkal a piac, a fogyasztók, a versenytársak, a szabályozás, a tulajdonosok részéről.
Hogyan lehet eredményes stratégiát kidolgozni és megvalósítani a változások állandó áradatában? Egyedüli helyes recept nincs, de a stratégiai menedzsment megközelítéseinek és módszereinek megismerése, stratégiai sikerek és kudarcok példái segíthetnek megtalálni a vállalatunk számára helyes utat.
A Vállalati stratégia című könyv széles körű áttekintést ad a stratégiai menedzsment alapjairól és legújabb irányzatairól. A hagyományos stratégiai alapismeretek mellett új megközelítéseket tartalmaz a vállalati erőforrások és képességek stratégiai szerepéről, a vállalatok nemzetközivé válásának stratégiai következményeiről, valamint a vállalati érték és a stratégiai célok kapcsolatáról. A könyv szemléletében nagy hangsúlyt kap a stratégiai választás, a választási lehetőségek feltárása, értékelése, az egyes alternatívák feltételeinek és következményeinek bemutatása, vagyis nem kész recepteket, hanem gondolati és módszertani keretet ad a stratégiaalkotáshoz.
A szerzők vállalati példák és valós gazdasági szituációk bemutatása révén hozzák közelebb a módszertani fejezeteket és a stratégiai döntéseket segítő modelleket a stratégiaalkotás menedzsmentgyakorlatához.
Megjelenés | 2007 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 352 |
Kötés típusa | keménytáblás, fűzött |