Tartalom és kiadási információk
- Marketingkutatás
- Változások és hatásuk a turizmusra (trendek)
- Az EU és a turizmus, a csatlakozás hatás a magyar turizmusra
- A turizmus hatásai
- A célpiaci maarketing és a piacszegmentáció
- A turisztikai kereslet, a fogyasztói magatartás kutatása
- A stratégiai tervezés, marketingtervezés
- Az image és az arculat (Corporate Identity)
- Az idegenforgalmi termék
- árpolitika a turizmusban
- YIELD (hozadék) management teóriák és technikák alkalmazása
- értékesítési csatornák és helyek a turizmusban
- A marketing kommunikációs mix
- A válságkommunikáció
- Panaszszituáció menedzsment
- A minőségmenedzsment
- Közlekedési vállalatok marketingje
- A szálláshely marketing
- Desztináció marketing
A szerző előszavából:
A turizmus marketing könyv a szakirodalmi és empirikus kutatói tevékenységem, valamint a turizmusban eltöltött gyakorlati éveim eszenciája.
Köszönetet mondok lektoraimnak Dr. Tasnádi Józsefnek és Dr. Téglássy Tamásnak lelkiismeretes munkájukért, hasznos tanácsaikért.
Köszönöm Dr. Csizmadia Lászlónak a folyamatos támogatást, Dr. Piskóti Istvánnak a marketing rögös útján való elindításomat, Dr. Tóth Pálnak gyakorlati tapasztalatai átadását és Kozma Barnának a szerkesztést. Köszönöm Czeglédi Gyula cégvezető igazgatónak és Oros István PR menedzsernek (Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő Rt.), Kurucz János igazgatónak (VISTA Utazási Iroda), Lovas Zsolt PR menedzsernek (MáV Nosztalgia Kft.), Pertik Tamás ügyvezető igazgatónak (Europe Central Budapest Tourism and Trade Ltd, Hungária Koncert Kft.), az esettanulmányok létrejöttéhez nyújtott segítségét.
A Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar tankönyve.