Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
#marketing   #turizmus

Turizmusmarketing esettanulmányok II

Ár:
4.465 Ft
Elérhetőség: Utolsó 4 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A turizmusmarketing esettanulmányok kiadvány második kötete Bsc és Msc képzésben részt vevő turizmus és marketing szakos diákok számára készült, de nem csak az oktatásban részt vevő hallgatók tanulását segíti elő, hanem - az első kötethez hasonlóan - gyakorló szakemberek munkáját is támogatja.

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

ISBN szám 9789634541509
Kiadás éve 2017
Méret B/5
Oldalszám 212
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!