Tartalom és kiadási információk
A turizmusmarketing esettanulmányok kiadvány második kötete Bsc és Msc képzésben részt vevő turizmus és marketing szakos diákok számára készült, de nem csak az oktatásban részt vevő hallgatók tanulását segíti elő, hanem - az első kötethez hasonlóan - gyakorló szakemberek munkáját is támogatja.
A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.
Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár
Budapesti Gazdasági Egyetem
Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.
Bán Teodóra, ügyvezető
Megjelenés | 2017 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 212 |
Kötés típusa | ragasztókötött |