Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
#marketing   #nemzetközi

Nemzetközi marketing

Ár:
4.940 Ft
Elérhetőség: Utolsó 4 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
Nemzetközi marketing tankönyv és gyakorlat egy kötetben.
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A kiadványt négy nagy részre bontották a szerzők:

  • az első bevezető rész a fogalmi tisztázás és a kereskedelmi elméletek tárgyalásával foglalkozik,
  • a második rész a nemzetközi marketingben fontos környezeti tényezőket veszi sorrra,
  • a harmadik rész a külpiacokra való kilépés elméleteivel motivációival, módszereivel , piackutatással foglalkozik,
  • a negyedik rész a nemzetközi marketing eszközrendszerét veszi sorra mint pl.: termék-, márka-, árpolitika, csatornapolitika és marketingkommunikáció, onlinemarketingeszközök végül a kiadvány kitér a szállítási, szállítmányozásifeltételekre és módszerekre is.

Ajánlás:

A nemzetközi marketing tudományos igényű bemutatását szolgálja Rekettye Gábor, Tóth Tamás és Malota Erzsébet nagyszerűen szerkesztett, hiánypótló műve. A könyvben közreadott ismeretanyag nagymértékben hozzájárulhat a nyitott, exportorientált magyar gazdaság válság utáni felemelkedéséhez, fejlesztéséhez.

Rekettye Gábor rendkívül körültekintően foglalkozik azokkal a nemzetközi kritériumokkal, amelyekre -bár csekély a ráhatásunk-, de ismeretük és hozzájuk való alkalmazkodásunk elősegíti marketing-döntéseink előkészítését és sikeres végrehajtását.

Nagy értéke a könyvnek a kulturális jellemzők és különbözőségek, valamint a marketingkommunikációs eszközök interkulturális szempontú bemutatása Malota Erzsébet és Tóth Tamás tollából, hisz a fogyasztói szokások és a kommunikáció elemzése nélkül nem juthatunk közel a fogyasztók eszéhez és szívéhez. Ehhez járul hozzá napjaink új digitális eszköztárának ismertetése is, Csordás Tamás és Gáti Mirkó által.

Az exportőr vállalatok tudatos piaci tevékenységéhez ad nélkülözhetetlen támpontokat Rekettye Gábor a külpiacra való kilépés formáinak és a nemzetközi marketing eszköztárának bemutatásával, alapos elemzésével, tanulságos példákkal és esetekkel alátámasztva.

Jó szívvel ajánlom a könyvet minden gazdasági szakembernek, kutatónak és egyetemi hallgatónak.

Sugár András - a Máltai Köztársaság tiszteletbeli konzulja,
a Westel, a T-Mobile volt vezérigazgatója

Kiadás éve 2015
Méret B/5
Oldalszám 472
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!