Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
#árazás   #marketing

Modern árazás

Ár:
5.240 Ft
Elérhetőség: Utolsó 4 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
„A helyes árazással sokat nyerhetsz, de a rosszal még többet veszthetsz. A jó árazás megtanulható, ebből a kiváló könyvből, amely a kezdő vállalkozókat felkészíti a helyes ár kialakítására. Sőt mi több, felhívja a figyelmet a buktatókra, amelyekbe oly gyakran belebotlik a csak az ösztöneire hallgató vállalkozó."
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Tartalomból:

1. fejezet. Az ezerarcú ár – elméleti kitekintés
2. fejezet. Az ár szerepe a marketingben, árképzési módszerek
3. fejezet. Az ár és a fogyasztó kapcsolata
4. fejezet. árazási stratégiák
5. fejezet. árdifferenciálás – yield menedzsment
6. fejezet. Termékcsaládok árazása
7. fejezet. Startupok árazási gyakorlata – tanácsok kezdő vállalkozásoknak
8. fejezet. árak az értékesítési csatornában
9. fejezet. árak a nemzetközi marketingben
10. fejezet. A digitalizáció korára jellemző üzletpolitikák új árazási módszerei
11. fejezet. árkutatási módszerek megkérdezéssel
12. fejezet. Dinamikus árazás a gyakorlatban
13. fejezet. Okos árazás – árazási eszközök, rendszerek, mesterséges intelligencia
14. fejezet. árazásmenedzsment
árfajták szógyűjteménye

„Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói szempontból a megfelelő árképzés alkalmazása döntően befolyásolja a vállalkozás profitját és növekedési lehetőségeit. A Modern árazás széles körűen bemutatja, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni az árképzésben a 21. század legújabb technológiáit is felhasználva. Hiánypótló munka, bátran ajánlom minden kereskedelmi szereplőnek, legyen az hagyományos áruház vagy éppen webshop."

Rácz Csaba ügyvezető igazgató,
árukereső

Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik most akarnak megismerkedni az árazás izgalmas világával, akik az árdöntések összefüggéseit újra végig akarják gondolni, alapvető területeit számba akarják venni. Azoknak főképp ajánlom, akik a mai élenjáró gyakorlatot akarják megismerni, át akarják látni a digitalizáció erre a területre kifejtett hatását, az MI megjelenésének következményeit, az erre alapozott új üzleti modellek működését, a startupok árdöntéseinek kereteit.
Friss példákkal, esetekkel ad a könyv impulzusokat a hazai és a nemzetközi piacra vonatkozó vállalkozói döntések irányainak kialakításához.

Törőcsik Mária egyetemi tanár,
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

 

„A helyes árazással sokat nyerhetsz, de a rosszal még többet veszthetsz. A jó árazás megtanulható, ebből a kiváló könyvből, amely a kezdő vállalkozókat felkészíti a helyes ár kialakítására. Sőt mi több, felhívja a figyelmet a buktatókra, amelyekbe oly gyakran belebotlik a csak az ösztöneire hallgató vállalkozó. »Fél áron szinte minden eladható, csakhogy abból nem élünk meg« − mondta gyakran Brückner István, a Centrum áruházak legendás vezérigazgatója. Ez a könyv megtanítja, hogyan lehet megtalálni azt az árat, amelyet méltányosnak találnak a vevők is, és nyereségessé teszik a vállalkozást is."

Vecsenyi János vállalkozásfejlesztési coach,
GE-EIT Health Venture Lab, Professor Emeritus (BCE és BME

Kiadás éve 2021
Méret B/5
Oldalszám 300
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!