Tartalom és kiadási információk
Gyakorlati útmutató és 44 kísérlet az üzleti ötletek teszteléséhez
- Vállalati innovátoroknak
- Startup vállalkozóknak -
- Egyszemélyes vállalkozásoknak
Miért teszteljük az üzleti ötleteinket?
A tesztelés az a tevékenység, amellyel kiszűrhetjük azokat az ötleteinket, amelyek elméletben jól néznek ki, de a valóságban nem működnének. Ötleteinket a haladék nélkül megvalósított kísérletekkel tesztelhetjük, amelyek segítségével folyamatosan tanulhatunk és alkalmazkodhatunk.
- Kezdje el tesztelni üzleti ötleteit!
- Tanulja meg a tesztelés folyamatát.
- Tervezze meg és futtassa le az első kísérleteit.
- Csökkentse üzleti ötletének kockázatát.
- Végezze el a tesztelési folyamat finomhangolását.
- Fedezze fel a kísérletekkel kapcsolatos, már összegyűjtött tudást.
- Tegye támadhatatlanná az üzleti ötleteit korábban összegyűjtött bizonyítékokkal.
- Ismerje meg a kísérletezési szertartásokat.
- Ossza meg a tesztelésre vonatkozó tudást szervezete összes csapatával.
- Csökkentse az új ötletekben rejlő kockázatot és bizonytalanságot a teljes szervezetben.
Kinek szól a könyv?
- vállalati innovátoroknak, akik megkérdőjelezik az uralkodó gyakorlatot, vagy új üzletágat építenek egy nagy szervezet keretein belül.
- startup vállalkozóknak, akik próbára tennék új üzleti modelljük építőelemeit annak érdekében, hogy felesleges idő-, energia- és pénzkidobástól kíméljék meg a csapatukat, a társalapítókat és a befektetőket egyaránt.
- egyszemélyes vállalkozásoknak (solopreneuröknek), ahol az egyetlen tagnak van egy megérzése vagy ötlete, amely nem nevezhető üzletnek.
Milyen kísérletek vannak a könyvben?
- A 44 kísérlet két nagy csoportra oszlik: a felderítést és a bizonyítást szolgálókra.
Felderítést szolgáló kísérletek típusai:
- változatok kiderítése (pl. ügyfélinterjúk, felderítő felmérés stb.);
- adatelemzés (keresési trendek és webforgalom elemzése stb.);
- érdeklődés felmérése (ajánlási program, közösségimédia-kampány stb.);
- egyeztető prototípusok (storyboard, áltermék stb.);
- preferencia és rangsorolás (termékdoboz, kártyarendezés stb.).
Bizonyítást szolgáló kísérletek típusai:
- interaktív prototípusok (kattintható vagy életnagyságú prototípus stb.);
- call-to-action (egyszerű landing oldal, A/B tesztelés);
- szimuláció (pop-up bolt, szimulált értékesítés stb.).
A könyv a piac legátfogóbb kísérlettárát kínálja önnek, melynek segítségével bizonyítékokkal alátámasztva teheti üzleti ötleteit támadhatatlanná. Teszteljen minél többet, hogy ne vesztegessen időt, energiát és erőforrást olyan ötletekre, amelyek valamiért nem működnek.
Ha bizonyosságra vágyik azzal kapcsolatban, hogy üzleti ötletei sikerre vihetők-e, ez a kísérlettár mindig legyen kéznél.
Megjelenés | 2021 |
Méret | 220*150 mm |
Oldalszám | 368 |
Kötés típusa | kartonált ragasztókötött |
Vélemények
Kitűnő illusztrációk segítik az olvasót a szöveg jobb értelmezhetőségében.