Tartalom és kiadási információk
4 ok, amiért neked való ez a könyv
1 Mert ma már nem elég, ha jó a terméked!
Rengeteg szuper vállalkozás van a piacon, amit csak annyi választ el a sikertől, hogy az online marketingje nem képes a hirdetésekre fordított pénzből hatékonyan vevőket, és aztán a vevőkből magas profitot generálni. Egy rosszabb termékkel rendelkező cég simán meg tud verni, ha jobb a marketingje.
2 Mert a siker nem a beállításoknál dől el!
Bár a legtöbb online marketinges cég azt mondja, hogy a végletekig kiélezett beállításokon, és a hiperszuper optimalizáláson múlik a sikeres online marketing, mi mégis azt látjuk – a több mint egy évtizedes tapasztalatunk alapján -, hogy ez egyszerűen nem igaz.
3 Mert a bevétel 80%-ban a stratégián múlik!
A kiváló eredmények és a magas bevétel 80%-ban a jól megválasztott stratégián, és néhány konkrét online marketing eszköz tudatos, szisztematikus használatán múlik. Sem különösebb kreativitás, sem szerencse nem szükséges a magas bevételhez, ha jó a terméked, és jó a stratégiád.
4 Mert cégvezetőként képben kell lenned!
Hatalmas hiba, amivel bukásra is ítéled a céged, ha azt hiszed, nem a te dolgod, hogy a cégednek jó legyen az online marketingje. Lehet, hogy nem neked kell hirdetéseket állítgatnod, blog bejegyzést írnod, és emaileket küldened saját kezűleg, de képben kell lenned, és értened kell az alapvető összefüggéseket.
Megjelenés | 2023 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 276 |
Kötés típusa | füles, kartonált |