Tartalom és kiadási információk
„A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés" − írta néhány éve Ferling József, a hazai PR-szakma egyik legelismertebb kulcsfigurája.
Az építkezés azonban nem magányos tevékenység, hanem szükségszerűen csapatmunka. A PR is az. éppen ezért különleges e kötet formátuma: ez az első, mindmáig egyetlen, „beszélgetős" PR-szakkönyv. Ebben a könyvben, amely ily módon valóban rátalál a csapatmunkára, az egyes kérdések legjobb értői beszélgetnek, „szakmáznak" a szerzővel, Sós Péter Jánossal, a PR Szövetség örökös tagjával.
Ugyanakkor nem csupán a formátum újszerű: a témák is aktuálisak. Szóba kerül a PR kissé megroggyant hitelességétől kezdve a mindenütt alkalmazott (vagy éppen nem alkalmazott) integrált kommunikációig minden, ami szakmailag aktuális: az influencerek, a belső véleményvezérek, a megbízó–ügynökség kapcsolat, a válságkommunikátor hitelessége, a digitális bennszülöttek hatalomátvétele.
A szerző bevezető tanulmányában és Dr. Rácz Gábor zárszavában pedig már a jövő problémái sejlenek fel: a véleménybuborékok káros társadalmi hatásai, illetve a kiszámíthatatlan jövő kiszámíthatatlan etikai kérdései.
A beszélgetőtársak a hazai PR-szakma legelismertebb képviselői, Bánhegyi Zsófia, Bőhm Kornél, Horváth Magyary Nóra, Károlyi Zsuzsanna és Sárosi Péter.
Megjelenés | 2020 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 94 |
Kötés típusa | ragasztókötött |