Bauer András, Kolos Krisztina

Márkamenedzsment

Teljes ár: 4 000 Ft

Webshop ár: 3 800 Ft

Nem rendelhető

Nem rendelhető

A márkázással kapcsolatos ismeretek rendkívül sokat gyarapodtak az elmúlt évtizedben, párhuzamosan az üzleti élet változásaival és a márkastratégia szerepének növekedésével. A marketingszakemberek számára egyre nagyobb jelentőséggel bír, hogy a márkájuk valódi jelentéssel bírjon, ezért a márka-szakirodalom is egyre inkább integrálja a pszichológiai és szociálpszichológiai elméleti megközelítéseket.

A könyv felépítésében az alapoktól a márkastratégiákon keresztül jutnak el a szerzők az egyes alkalmazási lehetőségekig. Ennek megfelelően a márkafogalom, márkaépítés és márkamenedzsment a gyakorlatban elnevezésű blokkokat alakítottak ki, és ezek alá sorolták a különféle témaköröket.

I. A Márkafogalom

II. Márkaépítés

III. Márkamenedzsment a gyakorlatban

IV. Vállalati esetek

A kiadvány célcsoportja elsőként az egyetemi hallgatók, akik a gazdasági képzésük során tanulnak márkázással kapcsolatos ismereteket. Az egyes fejezetek gyakorlatias megközelítése a vállalati szakembereket szólítja meg. Bízunk abban, hogy a termék- és márkamenedzser beosztásban dolgozó szakemberek mellett a Márkamenedzsment című könyv a vállalatvezetők számára is releváns, hiszen a vállalati márka és a termékmárkák értékének alakulása hosszú távon meghatározhatja a vállalat eredményességét. Nem utolsósorban pedig a kreatív iparágak számára is hasznos ismeretekkel szolgálhatnak az egyes fejezetek.

 

Ajánlások:

A márkákkal már jó ideje foglalkozó gyakorló szakemberként úgy vélem, hogy a könyv a márkamenedzserek számára nélkülözhetetlen ismereteket mutatja be, a sok gyakorlati példa pedig segíti az ismeretek alkalmazhatóságát. A könyv érdemei közül fontos kiemelnem annak sokszínűségét; az olvasó érdeklődése és munkatapasztalatai alapján kedvére válogathat az egyes témák közül, amelyek a szolgáltatások márkázásától kezdve, a luxusmárkákon keresztül a high-tech márkákig számos izgalmas alkalmazási területet ölelnek fel. Ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik tanulmányuk vagy már munkájuk kapcsán, kezdőként vagy tapasztalt marketingesként márkamenedzsmenttel foglalkozva ismereteiket kívánják bővíteni, felfrissíteni.

Szokolai Júlia

Üzletág vezető, Nestlé

 

 

Hallgatóként mindig szerettem valós adatokon és élő példákon keresztül tanulni, ezért nagyon örülök, hogy elkészült ez a könyv. Külön büszkeség, hogy egy olyan projekt is bekerült ebbe a válogatásba, amin sokat és nagy kedvvel dolgoztam. A könyv számos hazai és nemzetközi példa segítségével szemléletesen mutat be a márkákkal foglalkozó szakemberek számára olyan releváns kérdéseket, mint például a globalizáció vagy a digitális világ kihívásai. Ajánlom e könyvet mindenkinek, aki többet szeretne tudni a márkák izgalmas világáról.

Csanda Gergely

Kommunikációs vezető, NN Biztosító

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

300 oldal

2016

B/5

ragasztókötött

9789630597449

Kapcsolódó kiadványok