Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Reklám és pszichológia a webkorszakban 4.0

Ár:
5.525 Ft
Elérhetőség: Jelenleg nem rendelhető
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást.
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást.

Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem ,,nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre" a reklámozók és a közönség közt?

Kiadás éve 2018
Méret B/5
Oldalszám 364
Kötés típusa cérnafűzött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!