Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gamification - Játékosítás

Ár:
5.605 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Játékosítás - Az üzleti játékok forradalmasítása, a piaci verseny leküzdésére

Az első magyar nyelvű szakirodalom a gamification témaköréből!
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Játékosítás - Az üzleti játékok forradalmasítása, a piaci verseny leküzdésére

Az első magyar nyelvű szakirodalom a gamification témaköréből!

Annyira új, hogy a magyar szóhasználatban még alig találkoztunk vele. Viszont szinte biztos, hogy a gyakorlatban használtuk, de nem tudtuk, hogy gamifikációról van szó. De mi ez az újdonság?

Definíció: A gamifikáció az a folyamat, amikor játékmechanizmusokat és stratégiákat alkalmazunk játékon kívüli szituációkban, területeken. Leginkább számítógépes, online megoldásokra kell gondolnunk, amely az üzleti és civil szféra minden területén alkalmazható. Ezzel olyan élményeket tudunk nyújtani, amelyek beépített ösztönzésül szolgálnak az alkalmazottaknak és a vevőknek. Főbb felhasználási területei: vállalkozásfejlesztés - egy vadonatúj kommunikációs és marketing eszközmarketing, humánerőforrás, értékesítés, oktatás, egészségügy, kutatás-fejlesztés, versenyek, pályázatok, piackutatás.

Humánerőforrás és a Gamification A HR, tréner, coach szakma már réges-rég felismerte, hogy a munkahelyi szituációk játékos környezetbe helyezésével, egy-egy tréningjáték segítségével a készségfejlesztés, problémamegoldás sokkal sikeresebb. A munkahelyi gamification felhasználása is szárnyal, a hagyományos módszereket felváltja az új technológiás alkalmazás például ezeken a területeken: - Szórakoztatóvá tehetjük a toborzást. - Motiválhatjuk az alkamazottakat. - Erősíthetjük a munkavállalói hűséget. - Vállalati képzéseket játékosíthatunk.

Márkaépítés, vevőhűség, marketing és a Gamification Egy üzletben a siker azon múlik, hogy elnyerjük és fenntartsuk a vásárlók és vevők érdeklődését. Mivel ténylegesen a fogyasztók évről évre egyre növekvő mennyiségű időt töltenek játékokkal, a gamifikáció nyújtja a legjobb eszközöket az emberek kötődésének megteremtésére és fenntartására. A világ legjobb szervezetei – mint a Nike, SAP, Pearson, Salesforce, Cisco, United Airlines, Microsoft, Target, Spotify, Siemens, GE, IBM, McDonald’s, és még százak - növekvő mértékben használják ezeket a technikákat a versenytársak kihívására, a stratégiáik újraképzelésére, példa nélküli hűség elérésére, és kivételes teljesítők és innovátorok toborzására, megtartására, ösztönzésére. A változások hatására azonban egyre több kis- és középvállalkozás is a játék irányba fordul, felismerték az innovációt, és hogy az üzleti célokhoz az intelligencia, a motiváció és közösségeik elkötelezettségének összehangolásában rejlik. íme egy használatra kész stratégiai útmutató, tele ragyogó ötletekkel és elkerülendő csapdák leírásával. Ha be akar szállni a játékba, itt megtalálja a módját. Ha győzni akar.

Oktatás és a Gamification Az oktatás területén is nagy sikerrel valósítható meg a gamification, a diákok motiválása, a tanulási folyamata elősegítésére, a tanulási nehézségek leküzdésére, a felvételizők toborzására.

Letölthető alkalmazás a könyv mellé

Azért, hogy a könyvből nyert ötleteket könnyebb legyen átültetni a gyakorlatba, a szerzők kifejlesztettek egy applikációt. Erről bővebb információ található a könyvben. A könyv és az alkalmazás párhuzamos használata jelentősen hozzájárul a gamification megvalósításhoz. KINEK AJáNLJUK A KöNYVET?

Cégvezetőknek, személyzetfejlesztőknek, HR, marketing szakembereknek, kreatív fejlesztőknek, vállalati stratégiák kialakításáért felelős munkatársaknak. Minden olyan üzleti szférában tevékenykedőnek, akit érdekel az innováció és az abban rejlő előnyök kihasználása.

A KöNYV SZERZŐI GABE ZICHERMANN a Gamification Co. és a Dopamine vállalat vezetője, a világ élenjáró szakértőjeként tartják számon a vásárlói és alkalmazotti elkötelezettségre irányuló stratégiák tervezése terén.

JOSELIN LINDER a nagy hírű Játékalapú marketing című könyv Gabe Zichermann-nal közös társszerzője. Szerző és munkatárs az NPR This American Life és Morning Edition műsorainál, az AOL-nél és a gamification.co-nál.

AJáNLáS

"Gabe Zichermann könyvét ajánljuk azoknak a HR-eseknek, marketingeseknek, és az élet bármilyen területén alkotó kreatívoknak, akik szintén azt szeretnék, hogy izgalmasabb, pezsgőbb legyen a minket körülvevő világ." Vendler Balázs, az első magyar gamification blog alapítója.

Kiadás éve 2013
Méret B/5
Oldalszám 244
Kötés típusa keménytáblás, cérnafűzött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!