Tartalom és kiadási információk
Döntési szempontból 3 fajta ember létezik:
1. 0.1% - A racionális gondolkodók
Ők azok, akik a rendelkezésre álló adatokból az elméjük segítségével 100%-osan racionális döntést képesek hozni - mindenféle érzelmi befolyásoltság nélkül. Ők a tiszta adatokat és az értelmüket használják ahhoz, hogy hozzájussanak az igazsághoz. A sors fintora, hogy ők olyanok, mint Columbo felesége, tudjuk, hogy léteznek, de még senki sem találkozott velük.
2. 98,9% - A szavakban, cimkékben, analógiákban gondolkodók.
Mindent címkézünk, ám a címkéinknek nagyon kevés köze van a valósághoz. Az emberek címkék használatával teremtik meg a racionális gondolkodás illúzióját. Minden döntésüket címkéik alapján hozzák.
3. 1% - A cimkegyárosok, a mestermeggyőzők.
Ők uralják a címkékben gondolkodók (2.csoport) teljes gondolatvilágát. Ők a mágusok. Nekem volt szerencsém egy ilyen mesterrel 3 évig együtt dolgozni.
Ebből a könyvből megtanulod, hogyan működnek a címkék, hogyan legyél címkegyáros, magyarul: MESTERMEGGYŐZŐ, aki képes uralni és befolyásolni az emberek gondolkodását.
Kiknek ajánlom ezt a könyvet?
1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.
2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?
3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.
4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.
5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.
6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!
7. Webshop- és webáruháztulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.
8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.
Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.
Tartalom:
Preambulum
A címkegyártás I. alaptétele
Legyél címkegyártó
A címkegyártás II. alaptétele
A címkegyártás III. alaptétele
A címkegyártás IV. alaptétele
A hat emberi szükséglet
A címkegyártás V. alaptétele
Hogyan tegyük be a vevőink, munkatársaink fejébe azt, amit szeretnénk?
A címkék tapadásának hat kulcstényezője
Pozicionálás
"Mi megjavítjuk, amit a párod megszerelt..."
A címkegyártás VI. alaptétele
A címkegyártás VII. alaptétele
Fantomok használata a meggyőzésben
Címkézés a gyakorlatban
Vakcsoport képzése
Összefoglalás
Hogyan tovább?
Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?
Támogatók
A szerzőről:
Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.
István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.
Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.
Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.
Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.
István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.
Megjelenés | 2016 |
Méret | A/6 |
Oldalszám | 86 |
Kötés típusa | ragasztókötött |