Tartalom és kiadási információk
A Castle of Mind több mint játék. Nem csak szórakoztat, de próbára is tesz. Igénybe veszi az agyat - és fejleszti is azt.
A játék megalkotásakor a készítők elsődleges célja olyan játék létrehozása volt, amely fejlesztő hatással van a különböző mentális készségekre és képességekre.
Az elme kastélyának színes termében két játékos csap össze. A játékosok színes bábukat irányítanak a kastély kövein. A cél: eljuttatni a piros bábut a pálya közepére - és megakadályozni az ellenfelet, hogy ezt előbb elérje. A játszma rengeteg lehetőséget rejt magában. A játékosok döntéseitől függ, melyik bábunak mekkora szerepet szánnak, mikor és hol támadnak, hogyan védekeznek, hogyan váltanak menet közben, milyen stratégiát alkalmaznak. És ami különösen izgalmassá teszi az összecsapást, az a játék egyedi mechanikája, amelynek köszönhetően az ütés nem (feltétlenül) ott történik, ahol a lépés. Ez az egyszerű, ám zseniális csavar a játékmenetben megköveteli, hogy a játékosok figyelme az egész pályára kiterjedjen, hogy igyekezzenek az ellenfélnél előrébb látni, hogy sok lehetséges verziót észben tartsanak, hogy gondolkozzanak - és folyamatosan fejlesszék a gondolkodásukat.
A küzdelem tehát valójában a két játékos elméjében zajlik. Az elme kastélyának színes kövein mozgatott színes bábuk ezt a megmérettetést jelenítik meg. A játék számos területen fejleszti a gondolkodást. Fejleszti a logikát, a stratégiai érzéket, a koncentrációt, a kombinatív képességeket, az összefüggések meglátását, az előre gondolkodást és más területeket. A terméken található Fontanus Védjegy igazolja a játék fejlesztő hatását a Fontanus Központ kutatásai alapján.
Játékosok száma | 2 fő |
Méret | 29,5 cm x 29,5 cm x 5 cm |