Tartalom és kiadási információk
Az üzleti teljesítményt növelni kívánó ötletek, menedzsmentgondolatok garmadájával találkozhat a magyar menedzser is a könyvesboltok polcait böngészve, gazdasági folyóiratokat olvasva vagy tanácsadók, szakértők előadásain. Tényleg annyit érnek ezek a mágikus üzleti elixírek, mint azt propagálóik ígérik? Ez a könyv egyedülálló vállalkozás az üzleti ötletek világában. Nem egy ötlet csodatevő képességeiről akarja meggyőzni az olvasót, hanem üzleti vállalkozások, állami és nonprofit szervezetek vezetőinek és munkatársainak ajánl megszívlelendő tanácsokat a szervezetük számára hasznos ötletek felkutatásához, testre szabásához és alkalmazásához.
„Az ötlettől a sikerig briliáns útmutató a legjobb üzleti ötletek megismeréséhez és hasznosításához. Davenport és Prusak alapvető igazságokat tár fel az üzleti tudásról. (...) Ha azt akarja, hogy vállalata teljesítménye napról napra javuljon, akkor ezt az olvasmányos könyvet vegye kézbe, tanulmányozza át, s beszélje meg munkatársaival.‟
Robert Sutton, a Stanford Egyetem professzora
Megjelenés | 2007 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 248 |
Kötés típusa | keménytáblás, fűzött |