Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A szerencse stratégiája

Ár:
5.680 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.500 Ft
40 jó tanács, hogyan szegődhet mellénk a szerencse a márkaépítésben
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A szerencse csupán egy hétbetűs szó az üzleti körökben. Nem esik róla említés a céges taggyűléseken; nem szerepel az éves jelentésekben. Nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, nem találkozni vele önéletrajzokban. Pedig a szerencse minden sikertörténetben - és minden kudarcban - szerepet játszik.

Andy Nairn, a világ egyik vezető márkastratégája felidézi, mi köze volt egy kutyának a tépőzár feltalálásához; hogyan inspirálta a kis hableány az Amazon egyik híres kampányát; milyen körülmények között született meg Michael Jackson legnépszerűbb albuma, a Thriller. És ami még fontosabb: hogyan tudjuk észrevenni és felhasználni a szerencse által nyújtott előnyöket a márkaépítésben.

Érdekes, izgalmas, tanulságos történetei és esettanulmányai új megvilágításba helyezik a szerencse helyét és szerepét mindannyiunk számára - az üzleti és a való életben egyaránt.

Megjelenés 2025-01-24
Méret B/5
Oldalszám 226
Kötés típusa puhatáblás ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!