Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Ügyfél kiszolgálás, elégedettség, élmény

Ár:
5.510 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Egy könyv, ami nem arról szól, hogy hogyan és honnan szerezzünk még több ügyfelet, hanem arról, mi történik azután, miután mellettünk döntött.
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A könyvben gyűjtőfogalomként jelenik meg az ügyfél kifejezés, mert bár az egyes iparágakban eltérő megnevezést használunk (vásárló, vendég, páciens, utas), az alapvető helyzet azonos, szektortól függetlenül. Van valaki, aki hozzá akar jutni egy termékhez, vagy igénybe kíván venni egy szolgáltatást, és mi ezt akarjuk neki értékesíteni a vállalkozásunk üzleti eredményességének növelése érdekében. Ez a könyv nem arról szól, hogy ezt hogyan tegyük, hanem arról, hogy mi történik ezután. Azaz, mi történik abban az esetben, ha az értékesítést nem egyszeri alkalomra tervezzük, és az ügyfeleinket hosszú-távon, érzelmileg elkötelezetten, magas szintű lojalitással szeretnénk megtartani, és ehhez az ügyfél-kapcsolatainkra, mint meghatározó tényezőre tekintünk. Tegyük még hozzá, mert fontos: mindezt úgy kívánjuk megvalósítani, hogy nem egy tetszőleges, automatizált informatikai rendszer megoldásait és funkcionalitását tekintjük az egyedüli lehetőségnek.

Kiadás éve 2019
Méret B/5
Oldalszám 216
Kötés típusa kartonált ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!