Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
#Adatelemzés

SPSS Kutatási és adatelemzési kézikönyv

Ár:
4.702 Ft
Elérhetőség: Jelenleg nem rendelhető
Várható szállítási díj: 1.100 Ft
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Napjainkban egyre fontosabbá válik az adatok gyűjtése, kezelése, elemzése és azok információvá alakítása, hiszen az információk gyűjtésén döntések sorozata múlik. „Az információ hatalom" szlogen azonban csak akkor válik valóra, ha az adatokból tudományos módszereken alapuló elemzéssel és értelmezéssel valóban felhasználható információt hozunk létre. 

A könyv különböző területen tevékenykedő – mind a kezdő, mind a gyakorlott – szakemberek számára kíván segítséget nyújtani a kutatás és az adatelemzés terén. A kutatás során használt elemzési módszereknek egy jelentős arzenálját mutatja be egy, a világ leggyakrabban alkalmazott statisztikai programcsomagja, az SPSS segítségével. 

Elsősorban azoknak készült, akik az elemzések gyakorlati alkalmazási lehetőségeire kíváncsiak, és gyakorlati tanácsokat szeretnének kapni a munkájukhoz. A legtöbb fejezet egy konkrét probléma megfogalmazásával indul, amelynek megoldását az olvasó végig tudja követni. Az egyes elemzések döntésközpontú bemutatására törekedve végigvezeti az olvasót az adott problémán, és szembesíti az elemzés során szükséges döntésekkel. 

A könyv kiemelkedő abban a tekintetben, hogy a nemzetközileg elismert Research International Hoffmann piackutató cég gyakorlati tapasztalataira építő esetek bemutatásával jelenik meg.

Dr. Sajtos László (33) akadémiai pályafutását a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Tanszékének munkatársaként kezdte. Szakmai tapasztalatát főleg piackutató cégeknél, többek között az ACNielsennél és BellResearchnél szerezte, amely meghatározta oktatói pályafutását is. Aktív kvantitatív adatelemzésen alapuló tárgyak oktatásában és fejlesztésében, valamint piackutatási tanácsadóként és előadóként részt vett számos vállalat kutatási és továbbképzési projektjeiben. 2005 óta feleségével új-Zélandon él, és a University of Auckland Business Schooljának oktatója.

Dr. Mitev Ariel (32) a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének adjunktusa. állandó kutatói és tanácsadói tevékenységet végez akadémiai és üzleti projektekben, oktató és tréner egyetemi kurzusokon, tanfolyamokon és tréningeken. úttörő munkát folytat a Magyarországon kevésbé elterjedt kutatási módszertanok alkalmazásában és publikálásában. Feleségével és lányával Budapesten él.

ISBN szám 978-963-9659-08-7
Kiadás éve 2007
Méret B/5
Oldalszám 404
Kötés típusa keménytáblás, fűzött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!