Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Marketingről érhetően könyvelőknek

Ár:
12.255 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan technológiai folyamathoz. Tisztában kell lennünk a jogszabályok széles körével, úgymint a polgári joggal, a cégjoggal, a munkajoggal, az adójoggal és persze a könyvelői munka alapját jelentő számviteli törvénnyel. Ezek mellett ott vannak még az ügyfél sajátosságaihoz kapcsolódó előírások – itt hosszú lenne a felsorolás, amely a vámtól a környezetvédelmi termékdíjon keresztül sok jogághoz kapcsolódik. És akkor a komoly IT-kihívásokról, amelyek a használt programokkal, rendszerekkel, adatbiztonsággal kapcsolatosak, még szót sem ejtettünk. Joggal mondhatjuk, hogy a könyvelő egy polihisztor!

A gyakorlat azt mutatja, hogy a könyvelők az ügyfeleik miatt és/vagy érdekében időt és energiát nem kímélve ismerkednek meg újabb és újabb területekkel. De ha a saját maguk vagy cégük érdekei kívánnák meg ugyanezt, akkor már jönnek a kifogások: „én csak egy kis cég vagyok, nekem nem fontosak ezek”; „nincs nekem időm és energiám ilyesmivel foglalkozni”.

Valójában sokkal több időt kellene szánni a saját könyvelői vállalkozás működtetésére. Ennek érdekében számos olyan ismeretet kellene megszerezni, amely a hatékonyságot fokozhatja, az ügyfélkör optimalizálását segítheti vagy éppen a kommunikációt javíthatja. Ez a tudás ma már – a sok szakkönyv és az internet által – viszonylag könnyen elérhető. Az azonban már elég nehéz feladat, hogy ezeken a területeken olyan mélységű tudást érjünk el autodidakta módon, amelyet a saját cégünkre is alkalmazni tudunk. Arról már nem is beszélve, milyen nehéz felismerni, mely területet kellene megváltoztatni.

S most itt van egy igazi segítség!

E könyvben az olvasó folyamatosan „kapja a pofonokat”, hogyan kellene (kellett volna már sok évvel ezelőtt!) gondolkodnia a saját munkájával, az ügyfeleivel, a vállalkozásával kapcsolatosan. Ha a szakma felismerte volna, hogy mekkora szerepe van az önismeretnek, piacismeretnek, a tudatos cégvezetésnek, marketingnek, s nem csak saját sebeket nyalogatva ragaszkodna valami régmúlt állapothoz, mennyivel előrébb lenne!

A következő oldalakon a szerző sorra veszi azokat az ismereteket, amelyek egy könyvviteli, tanácsadó vállalkozás számára jelentős mértékben tudják fokozni a hatékonyságot, és amelyek révén jobb piaci pozíciókat tud teremteni. Bár a könyv alapvető célcsoportja az adózási, számviteli területen működő vállalkozások vezetői, de bármely – akár egyéni – szolgáltató számára is nagyon hasznosak lehetnek a közérthető nyelvezettel leírt ismeretek, tanácsok!

Kiadás éve 2023
Méret B/5
Oldalszám 168
Kötés típusa puhatáblás, ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!