A tankönyv a versenyképesség lényegét, értelmét, definícióit, mérési módjait tárgyalja. Kiemelten foglalkozik a versenyképesség puha tényezőivel, közöttük az innovatív szervezeti kultúrával, az intellektuális tőkével, a vállalkozó szellemmel. Elemzi a nemzeti és céges versenyképesség vitatott kapcsolatrendszerét, a lehetséges versenyképesség-növelő stratégia. Sok érdekes példán keresztül mutatja be a tudással és kreativitással való versenyzés módszereit és bizonyítja előnyeit. A szerző különböző vezetési kérdésekre ad meggyőző választ, például: értékajánlat és az üzleti modell kapcsolódása a stratégiához, nyitott innováció és sikeressége, a nemzeti kultúra szerepe a versenyképesség növelésében, mire jók a vállalati egyetemek, stb.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
ISBN:
334 oldal
2010
B5
Ragasztókötött
9789631968453
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKikapcsolódás 25% kedvezménnyelKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológia