Deli-Gray Zsuzsa, Árva László

Turizmusmarketing esettanulmányok II

Teljes ár: 4 700 Ft

Webshop ár: 4 465 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A turizmusmarketing esettanulmányok kiadvány második kötete Bsc és Msc képzésben részt vevő turizmus és marketing szakos diákok számára készült, de nem csak az oktatásban részt vevő hallgatók tanulását segíti elő, hanem - az első kötethez hasonlóan - gyakorló szakemberek munkáját is támogatja.

 

A kötet második kiadása ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az elmúlt években bekövetkezett változásokat.

Heidrich Balázs, rektor, egyetemi tanár

Budapesti Gazdasági Egyetem

 

Budapest turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok.

Bán Teodóra, ügyvezető

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

212 oldal

2017

B/5

ragasztókötött

9789634541509

Kapcsolódó kiadványok