Becker György, Hámornik Balázs Péter, Izsó Lajos, Lógó Emma

Termékélmény

Teljes ár: 6 000 Ft

Webshop ár: 5 700 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A közgazdászok a legutóbbi időkig a rációra tettek fel mindent, s nem sok helyet hagytak az érzelmeknek, élményeknek, hangulatoknak. A marketingszakembereknek nem újdonság, hogy a fogyasztó a kézzelfogható javakat is főként az élményekért keresi, amint azt az Izsó Lajos és Becker György által szerkesztett, lebilincselően érdekes könyv számtalan "ütős" példával igazolja és elemzi. Nomen est omen! A szerzők maguk is élménybe csomagolva nyújtják át Termékélmény című könyvüket. Izgalmas esettanulmányaikat - a Melba csokoládétól az Oakley napszemüvegig - nemcsak a marketingesek forgathatják haszonnal.

Hámori Balázs egyetemi tanár

Budapesti Corvinus Egyetem

 

A Termékélmény különleges termékélményt nyújt minden olvasónak, dolgozzon akár a marketing, a design, a kommunikáció vagy a kutatás területén, avagy legyen a könyv kíváncsian érdeklődő olvasója. Segítségével saját termékélményeinkre is rácsodálkozhatunk: miért esünk hasra a Starbucks méregdrága kávéjától, miért lelkesedünk annyira egy bizonyos szignóval ellátott bőrtáskáért és fizetünk érte erőnkön felül? Az alapvetően pszichológiai indíttatású könyv azonnal aprópénzre váltja a tudományos ismereteket: bevezet minket a mindennapjainkat körülvevő tárgyak, szolgáltatások, márkák megkívánásának, megszerzésének és megtartásának lélektani, tárgytervezési és marketing vonatkozásaiba egyaránt.

Hoffmann Márta stratégiai fejlesztési igazgató

Hoffmann Research International

 

A tartalomból:

1. Bevezetés

2. A tárgyak, a márkák és az élmények

3. Az ember és külvilága információfeldolgozási modellje

4. A felhasználó és a termék interakciója: a termékélmény

5. Termékélmény-esettanulmányok

Irodalom


 

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

456 oldal

2011

B/5

ragasztókötött

978 963 05 9779 1

Kapcsolódó kiadványok