Teljes ár: 5 800 Ft
Webshop ár: 5 524 Ft
Nem rendelhető
Nem rendelhetőA legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást.
Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem ,,nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre" a reklámozók és a közönség közt?
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
ISBN:
364 oldal
2018
B/5
cérnafűzött
9789638905437
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológia