Sas István

Reklám és pszichológia a webkorszakban 4.0

Teljes ár: 5 800 Ft

Webshop ár: 5 524 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást.

 

Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem ,,nyerhet". A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing" népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre" a reklámozók és a közönség közt?

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

364 oldal

2018

B/5

cérnafűzött

9789638905437