A településmarketing hatékony megszervezéséhez nyújt segítséget ez a könyv, amely gyakorlati megközelítésével könnyen alkalmazható ismereteket tartalmaz. Különös érdeme, hogy a marketing alapjait a szakterületre adaptálva mutatja be, ezért megértéséhez nincs szükség előzetes marketingismeretekre. Mind a gyakorlati szakemberek, mind a marketingképzésekben részt vevő hallgatók számára jól hasznosítható, szakmailag kiforrott, igényes és érdekes szakkönyvet tart a kezében az olvasó.
Dr. Kandikó József, főiskolai tanár, a Magyar Marketing Szövetség alapító elnöke
Beruházásfejlesztési tanácsadóként is értékes, érdekes műnek tartom ezt a könyvet, melyben a marketing gyakorlatát a települések, régiók céljainak aspektusából vizsgálja a szerző. A régió- és településmarketing (RTM) sajátos működési mechanizmusait tekintve igen komplex ága a marketingnek, valahol a közigazgatás, az üzlet és a civil szféra találkozásánál. A sokszínű, hazai és külföldi példákkal gazdagított anyag arra sarkallja az olvasót, hogy újragondolja saját, nem egyszer rutinokra épülő tevékenységét, a gondolatébresztő ötletek pedig segítik abban, hogy meg is tudja újítani azt. Képessé tenni valakit a fejlődésre - ez az igazi hozzáadott érték!
Essősy Zsombor vezérigazgató, MAPI Magyar Fejlesztési Iroda Zrt.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
ISBN:
400 oldal
2012
B5
Ragasztókötött
978 963 05 9186 7
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológia