Bányai Edit, Novák Péter

Online üzlet és marketing

Teljes ár: 3 750 Ft

Webshop ár: 3 562 Ft

Nem rendelhető

Nem rendelhető

Az internet üzleti felhasználásának kezdetétől napjainkig társadalom- és gazdaságtörténeti szempontból meglehetősen rövid idő telt el, mégis e pár év alatt számos, nagy horderejű változást idézett elő az internet a gazdasági és társadalmi szférában egyaránt. Az internet, illetve a web tökéletes platform e változások nyomon követésére és a hírek, az új ötletek, esetleges innovációk gyors terjesztésére. A fejlesztések gyors tempója, a fejlődés töretlen dinamikája megkérdőjelezi a témában született írások, tanulmányok nyomtatott formában való megjelenésének létjogosultságát. Gondolhatnánk, hogy ma már nincs szükség arra, hogy papírra vessük az online üzletről, annak szereplőiről, trendekről készíthető pillanatképeket. A laikus vállalatvezetők és vállalkozók (értsd itt nem IT- és online marketing szakemberek) számára azonban sokszor nehézséget jelent a blogok, fórumok, weboldalak sokaságán való eligazodás és informálódás. A felsőfokú oktatásban is érzékelhető (mind az alapszintű, mind a mester szintű képzésben) a magyar nyelvű, hazai viszonyokat tárgyaló könyv hiánya.

A kiadvány 4 részben és 12 fejezetben ad összefoglalót az internet társadalmunkra gyakorolt hatásáról, a hazai online üzleti szféra főbb szereplőiről, a hazánkban meghonosodott üzleti modellekről, az online és mobilmarketing-eszközökről, alkalmazási lehetőségeikről, valamint az elektronikus üzlet jogi szabályozásáról és biztonsági feltételeiről.

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

268 oldal

2011

B/5

ragasztókötött kartonált

978 963 05 8986 4

Kapcsolódó kiadványok