Bódis Gábor

Mind the Gap

Teljes ár: 3 100 Ft

Webshop ár: 2 945 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

Szemléletes, érthető és inspiráló marketing tankönyv, mely nem csak azoknak adhat nagy segítséget, akik turisztikai márkázással foglalkoznak. A könyv turisztikai márkázás példáin keresztül jól érthetővé válik maga a márkaépítés gyakorlata.

Kassitzky Attila, kommunikációs igazgató, Magyar Turisztikai Ügynökség

 

Inspiráló! Ezzel a jelzővel tudnám egy szóban elmondani a könyvről alkotott véleményem. Közvetlen, könnyen értelmezhető, modern stílusban íródott, ugyanakkor kifejezetten informatív és magával ragadó. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne naprakész információkkal rendelkezni a marketing, turizmusmarketing területén, valamint szeretne segítséget kapni ahhoz, hogy előhívhassa az önmagában rejlő kreativitást és lehetőségeket.

Csurgó József, egyetemi hallgató

 

Ez a könyv kreatív és innovatív megközelítést kínál a marketing és a márkázás témakörében. A szerző ötvözi az elméletet a gyakorlattal a turisztikai célpontok és szolgáltatások érdekes és jól megválasztott példáin keresztül. Hasznos mindazoknak, akik szeretnék felfedezni a márkázás összetettségét és alkalmazását a különböző helyzetekben.

 

Dr. Melanie Kay Smith, egyetemi docens, Budapesti Metropolitan Egyetem

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

120 oldal

2018

B6

Ragasztókötött

9789634541974

Kapcsolódó kiadványok