Józsa László

Marketingstratégia A tervezés gyakorlata és elmélete

Teljes ár: 5 950 Ft

Webshop ár: 5 652 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

 

Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal, de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel, amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában, és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén tudok ajánlani.

 

Prof. Dr. habil. Dinya László
egyetemi tanár
Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

396 oldal

2014

B/5

ragasztókötött

978 963 05 9482 0

Kapcsolódó kiadványok