Teljes ár: 9 690 Ft
Webshop ár: 9 205 Ft
Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)
KosárbaA szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus művet.
Az új 14. kiadásban található főbb változások
Minden fejezet elején vadonatúj illusztrációk adnak bevezetést. Aktuális márkákat vagy vállalatokat mutatnak be, emellett csoportos vitaindítóként is használhatók.
Az egyes témaköröket teljesen új cégbemutató szakaszok színesítik. Ezek valódi vállalatok példáin keresztül szemléltetik a fejezetben tárgyalt fogalmakat. Termékeket, szolgáltatásokat és piacokat mutatnak be, gyakran reklámokkal vagy termékfotókkal is kiegészítve.
A fejezetek végén Kiváló marketingmunkacímmel két-két mini-esettanulmány található, amely vezető szervezetek innovatív és leleményes marketingmegoldásait mutatja be. Mindegyik esethez a tantermi vitát és az elemzést előmozdító kérdések is kapcsolódnak.
Az új kiadás részletesen foglalkozik a gazdasági, a természeti és a technológiai környezet utóbbi években végbement drámai változásaival, különösen kihangsúlyozva a gazdasági válság idején alkalmazható marketingtechnikákat, a fenntarthatóság és a zöld marketing megjelenését, valamint az infokommunikáció egyre gyorsuló fejlődését.
A személyes kommunikációról szóló fejezetet jelentősen frissítették, figyelembe véve a közösségi médiumok és a kommunikációs környezet változásait.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
ISBN:
0 oldal
2012
B/5
keménytáblás
978 963 05 9251 2
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológiaUtoljára megtekintett
Marketingmenedzsment