Agárdi Irma

Kereskedelmi marketing és menedzsment

4 200 Ft (teljes ár)

4 190 Ft (webshop ár)

Nem rendelhető

Pillanatnyilag nem rendelhető! Utánnyomás várható!

 

A könyv kitűnő összefoglalást ad a kereskedelemben megfigyelhető nemzetközi és hazai trendekről, a fontosabb ismeretekről és a kereskedők napi munkafolyamatait is bemutatja. Rég túl vagyunk már a klasszikus "olcsón venni - drágán eladni" kereskedelmi stratégián, a világ komplexszé vált, csatornastratégiákat kell kialakítani, versenyeztetni kell lokális, országos és bizonyos vállalatoknak globális szinten is.
Jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt minden olyan jelenlegi és leendő kollégámnak, akik vagy ebben a gyönyörű szakmában, vagy akár a termelői, beszállítói oldalon vállalnak munkát, hiszen az üzleti partnerek számára fontos, hogy ismerjék egymás sajátosságait és gondolkodását.

 

Boros Péter, kereskedelmi igazgató

Co-op Hungary Zrt.

 

Tartalomból:

Bevezetés a kereskedelembe

Kereskedelmi formák, üzlettípusok és többcsatornás kiskereskedelem

Együttműködés az értékesítési csatornával

Fogyasztói magatartás a kiskereskedelemben

Kiskereskedelmi stratégia

Választékpolitika

Az áruválaszték tervezése, beszerzése

Ár- és akciópolitika a kiskereskedelemben

Kiskereskedelmi kommunikáció

Kiskereskedelmi szolgáltatások

Kereskedelmi üzletek kialakítása, az üzlet atmoszférájának  megteremtése

Kereskedelmitelephely kiválasztás

Kiskereskedelmi technológia: áru és információáramlás az értékesítési csatornában

Üzletek operatív működése

Kereskedelmi vállalatok teljesítménymérése

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

416 oldal

2010

B/5

ragasztókötött