Kiss Mariann

Alapmarketing

Teljes ár: 3 500 Ft

Webshop ár: 3 325 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv. Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrö­zik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.

Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézmé­nyes oktatás keretében történő feldolgozásra.

Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cég­vezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt ér­deklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

220 oldal

2014

B5

puhatáblás, ragasztókötött

9789630595704

Kapcsolódó kiadványok