Teljes ár: 2 800 Ft
Webshop ár: 2 660 Ft
Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)
KosárbaA 21. század marketingmenedzsmentjének hagyományos és online eszközeit mutatja be a könyv.
Az aktuális témák és kérdéskörök nemcsak a marketing szakma utolsó éveinek fejlődését jelzik, hanem visszatükrözik azt az igényt, hogy a marketingdöntések egyre nagyobb biztonságot és kockázatot takarjanak, hiszen a döntések mind magasabb költségráfordítással járnak.
Kiknek ajánljuk a könyvet? A könyv egyaránt használható önálló munkára vagy intézményes oktatás keretében történő feldolgozásra.
Mindazok eredményesen alkalmazhatják - legyenek bár cégvezetők, vállalkozók, egyetemi hallgatók vagy a téma iránt érdeklődők -, akik napi munkájuk során marketingfeladatokkal találkoznak.
Igaz-hamis kérdések
Feleletválasztós tesztek
Számítási feladatok
Grafikonok és ábrák
Képletek
Megoldások
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
ISBN:
220 oldal
2014
B5
puhatáblás, ragasztókötött
9789630595711
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológiaUtoljára megtekintett
Alapmarketing példatár