Fojtik János, Veres Zoltán

A nagy túlélő, Időutazás a marketingben

Teljes ár: 2 000 Ft

Webshop ár: 1 900 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.

Hoffmann Márta és Kozák Ákos

 

A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.

Fojtik János és Veres Zoltán

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

402 oldal

2012

B5

Ragasztókötött

9789630592505

Kapcsolódó kiadványok