Teljes ár: 4 175 Ft
Webshop ár: 3 966 Ft
Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)
KosárbaA kommunikációtervezésre vonatkozó tudásanyag minden leendő kommunikációs szakember számára fontos, dolgozzék majd akár a megrendelői, akár az ügynökségi oldalon. A kisebb cégek marketingesei és persze a reklámszolgáltatók stratégiai és kreatív tervezői közvetlenül hasznosíthatják az itt tanultakat, de az ügynökségeket foglalkoztató nagyobb cégek munkatársai számára is fontos, hogy ismerjék: mit kérhetnek és várhatnak a kampánytervezőktől, illetve milyen módon segíthetik a minél jobb és hatékonyabb munkát.
A Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendáglátóipari és Idegenforgalmi Kar jegyzete.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
130 oldal
2013
A4
Ragasztókötött
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKikapcsolódás 25% kedvezménnyelKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológiaUtoljára megtekintett
A marketingkommunikáció tervezése