Hamburger Béla

A marketingkommunikáció eszközei

4 905 Ft (teljes ár)

4 660 Ft (kedvezményes ár)

Kosárba

A Budapesti Gazdasági Főiskola jegyzete azzal a céllal készült, hogy megismertesse az Olvasót a reklámok közzétételében, a pr-, a promóciós és a direktmarketingmunkában használatos kommunikációs eszközökkel. Mivel a könyv nem nyomdai és filmes szakemberek képzésére készült, az egyes reklámhordozók technikai, műszaki, kivitelezési tudnivalóit csak a kellő mélységben érintette a szerző.
A jegyzet támaszkodik a más tárgyak keretében már elsajátított ismeretanyagra, és ismertnek tekinti a marketingre és a marketingkommunikációra vonatkozó alapismereteket.

 

A Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendáglátóipari és Idegenforgalmi Kar jegyzete.

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

136 oldal

2013

A4

Ragasztókötött