Teljes ár: 4 905 Ft
Webshop ár: 4 660 Ft
Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)
Kosárba
A Budapesti Gazdasági Főiskola jegyzete azzal a céllal készült, hogy megismertesse az Olvasót a reklámok közzétételében, a pr-, a promóciós és a direktmarketingmunkában használatos kommunikációs eszközökkel. Mivel a könyv nem nyomdai és filmes szakemberek képzésére készült, az egyes reklámhordozók technikai, műszaki, kivitelezési tudnivalóit csak a kellő mélységben érintette a szerző.
A jegyzet támaszkodik a más tárgyak keretében már elsajátított ismeretanyagra, és ismertnek tekinti a marketingre és a marketingkommunikációra vonatkozó alapismereteket.
A Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendáglátóipari és Idegenforgalmi Kar jegyzete.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
136 oldal
2013
A4
Ragasztókötött
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológiaUtoljára megtekintett
A marketingkommunikáció eszközei