Teljes ár: 5 095 Ft
Webshop ár: 4 841 Ft
Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)
Kosárba
A marketingkommunikációval kapcsolatos korszerű tudásanyag minden leendő
kereskedelmi és marketingszakember számára (de ma már talán minden más
területen és a menedzserek-vezetők részére is) fontos, hiszen az egyre keményebb
verseny körülményei között a piac, a vásárlók, a termékek és szolgáltatások
felhasználóinak befolyásolása nélkülözhetetlen a sikerhez.
Ugyanakkor a majdan a kommunikációs (reklám, pr, stb.) szakirányt választó
hallgatók számára a Marketingkommunikáció alapozó tárgynak is tekinthető,
hiszen ennek anyagára építve tanulnak majd reklámeszköz-ismereteket, vagy
éppen kommunikáció-tervezést…
A Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi, Vendáglátóipari és Idegenforgalmi Kar jegyzete.
Oldalszám:
Kiadás éve:
Méret:
Kötés:
174 oldal
2013
A4
Ragasztókötött
Kategóriák
ÚjdonságAdózásAkcióÁllamháztartásControlling, ellenőrzése-könyvekGazdálkodásHasznált, antikvárInformatika, matematikaJegyzet akcióJogi könyvekKommunikációKözgazdaságtanLogisztika, szállítmányozásMarketingMezőgazdaság, környezetvédelemNyelvkönyv, szótárOnline szakkönyvek, példatárakPénzügyProjektmenedzsmentSzámvitelTankönyvek BGE jegyzetTankönyvek BGE könyvekTársadalomtudományTársasjátékokTurizmus idegenforgalom vendéglátásUtolsó példányokVezetés, menedzsment, pszichológiaUtoljára megtekintett
A marketingkommunikáció és részterületei