Tartalom és kiadási információk
Innovatív megközelítések és módszerek
Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik – és nem csak pénzügyi – hajtóereje pedig az üzlet. Ez a kiadvány e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára.
A mű a jó kommunikáció, a jól kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás alapján:
- Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában.
- Nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván.
- Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első „kommunikációs tréningkor" lezárult. újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak.
Tanároknak, kommunikációs szakembereknek, trénereknek, üzletembereknek
Megjelenés | 2021 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 222 |
Kötés típusa | keménytáblás ragasztókötött |
Vélemények
Írja meg véleményét!