Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A marketingkutatás alapjai

Ár:
5.215 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
A kiadvány lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, sorra veszi módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat.
Ide kattintva olvass bele a kiadványba!
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

A marketing alapja a piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással.

Jakab áron, a Piackutatók Magyarországi Szövetségének elnöke

Jóleső érzéssel ajánlom ezt a könyvet a jövő szakembereinek. A marketingkutatás alapjai című tankönyv hozzájárul a hazai közgazdászok képzésének magas színvonalához. Ez számunkra azért is fontos, mert a Nielsen, ahogy a világ több mint száz országában, úgy Magyarországon is tervszerűen keresi és fejleszti a tehetséges, rátermett fiatalokat, a piackutatók utánpótlását. Biztos vagyok benne, hogy felkészültségüket, pozitív hozzáállásukat ez a tankönyv is erősíti.

Szalókyné Tóth Judit, ügyvezető igazgató, Nielsen Magyarország

Kiadás éve 2014
Méret B/5
Oldalszám 348
Kötés típusa puhatáblás, ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!