Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Az internet csapdája

Ár:
6.000 Ft
Elérhetőség: Utolsó 2 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.500 Ft
Az internettől azt vártuk, hogy fragmentálja majd a közönséget, és lehetetlenné teszi a médiamonopóliumok kialakulását. Ehelyett az olyan óriásvállalatok, mint a Google és a Meta uralják az interneten töltött időt, és a figyelemgazdaságból származó összes profitot magukhoz ragadják.
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

E kötet elmagyarázza, hogyan történhetett ez; rávilágít a digitális óriások elképesztő felemelkedésére és a többiek küzdelmeire, és megmutatja, mit tehetnek a kisebb piaci szereplők, hogy túléljék azt a játékot, amit ellenük játszanak.

Matthew Hindman bemutatja, hogy a felhasználók számára vonzó, látszólag aprónak tűnő előnyök hogyan képesek idővel hólabdaként felhalmozódni. Az internet nem csökkentette a közönség elérésének költségeit: csupán az változott, hogy ki és hogyan fizet. A digitális világ néhány alapvető mítoszát megkérdőjelezve a szerző elmagyarázza, hogy az internet miért nem az a posztindusztriális technológia, amelyet a nyilvánosságnak bemutattak, hogyan vált matematikailag lehetetlenné, hogy egy garázsban dolgozó egyetemista diák legyőzze a Google-t, és hogy a hálózatsemlegesség önmagában miért nem garancia a nyílt internetre. Azt is elmagyarázza, hogy a helyi digitális hírcsatornák és más kis szereplők számára miért nagyobbak a kihívások, mint amekkorának tűnnek, és bemutatja, hogy valójában mi kell ahhoz, hogy közönségük növekedjen, és életben maradjanak a mai online gazdaságban.

Megjelenés 2023
Méret B/5
Oldalszám 232
Kötés típusa keménytáblás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!