Tartalom és kiadási információk
Az e-kereskedelem jelentősége napjainkban vitathatatlan. A szerző könyvében azt vizsgálja, hogy milyen lehetőségeket nyit az online üzleti világ számára a digitális gazdaság rohamos terjeszkedése, és hogyan segítheti az internet a kis- és középvállalatok piacszerzési és piacmegtartó munkáját, e kérdések gazdasági és marketingelemeit fejti ki. úgy strukturálta a művet, hogy használható, gyakorlati ismereteket nyújtson az e-kereskedelemben és online marketingben dolgozó szakemberek számára, és egyben a magyar üzleti felsőoktatásban is alkalmazható legyen. A kiadvány megjelenésével egy időben nyílik meg az interneten – www.digitalisgazdasag.hu címen – a könyvet támogató honlap. Ennek egyik része, amely nyitott, betekintést enged a könyvbe, marketing- és kereskedelmi webhelyeket ajánl, és széles körű linkgyűjteményt mutat. A webhely zárt része a könyvet az oktatói munkájukhoz adaptáló tanároknak nyújt – egy regisztrációs eljárást követően – hasznos segítséget jelentő anyagokat.
ISBN szám | 9789631971392 |
Kiadás éve | 2011 |
Méret | B/5 |
Oldalszám | 376 |
Kötés típusa | ragasztókötött |