Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Címkézés

Ár:
3.800 Ft
Elérhetőség: Jelenleg nem rendelhető
Várható szállítási díj: 1.270 Ft
A mestermeggyőzés tudománya
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Döntési szempontból 3 fajta ember létezik:

1. 0.1% - A racionális gondolkodók

Ők azok, akik a rendelkezésre álló adatokból az elméjük segítségével 100%-osan racionális döntést képesek hozni - mindenféle érzelmi befolyásoltság nélkül. Ők a tiszta adatokat és az értelmüket használják ahhoz, hogy hozzájussanak az igazsághoz. A sors fintora, hogy ők olyanok, mint Columbo felesége, tudjuk, hogy léteznek, de még senki sem találkozott velük.

2. 98,9% - A szavakban, cimkékben, analógiákban gondolkodók.

Mindent címkézünk, ám a címkéinknek nagyon kevés köze van a valósághoz. Az emberek címkék használatával teremtik meg a racionális gondolkodás illúzióját. Minden döntésüket címkéik alapján hozzák.

3. 1% - A cimkegyárosok, a mestermeggyőzők.

Ők uralják a címkékben gondolkodók (2.csoport) teljes gondolatvilágát. Ők a mágusok. Nekem volt szerencsém egy ilyen mesterrel 3 évig együtt dolgozni.

Ebből a könyvből megtanulod, hogyan működnek a címkék, hogyan legyél címkegyáros, magyarul: MESTERMEGGYŐZŐ, aki képes uralni és befolyásolni az emberek gondolkodását.

Kiknek ajánlom ezt a könyvet?

1. Vezetőknek, akiknek nap mint nap meggyőzőknek kell lenniük, és azt szeretnék, hogy a munkatársaik azt csinálják, amit mondanak nekik.

2. Marketingeseknek, akik szeretnék megérteni a befolyásolás mozgatórugóit, mitől tapad meg egy ember fejében egy üzenet, és mitől nem?

3. Gyártóknak, nagykereskedőknek, akik nem tudnak közvetlenül kommunikálni a végfelhasználóikkal, hanem kénytelenek azt egy másik szereplő (kereskedő, partner) beiktatásával megtenni.

4. Eladóknak és értékesítőknek, akik szeretnének megtanulni történetek mesélésével könnyedén eladni.

5. Network marketingeseknek, akik szeretnék hatékonyabban meggyőzni a potenciális partnereiket, és akiknek eddig nehéz volt elmagyarázni, mitől vagyunk mi jobbak, mások, mint a többiek.

6. Reklámcégeknek, kommunikációs szakembereknek, akik szeretnék megnövelni ügyfeleik kommunikációjának a hatékonyságát!

7. Webshop- és webáruháztulajdonosoknak, akik szeretnék fenntartani a látogató figyelmét, és szeretnék megduplázni hírleveleik hatékonyságát.

8. Friss vállalkozások tulajdonosainak, akik szeretnék, hogy a piac a lehető legrövidebb idő alatt, a lehető legnagyobb hatékonysággal ismerje meg őket.

Akik szeretnének a lehető leggyorsabban a lehető legnagyobb hatékonysággal változást gerjeszteni az emberek fejében a mestermeggyőzés kevesek által ismert eszközeivel.

Tartalom:

Preambulum

A címkegyártás I. alaptétele

Legyél címkegyártó

A címkegyártás II. alaptétele

A címkegyártás III. alaptétele

A címkegyártás IV. alaptétele

A hat emberi szükséglet

A címkegyártás V. alaptétele

Hogyan tegyük be a vevőink, munkatársaink fejébe azt, amit szeretnénk?

A címkék tapadásának hat kulcstényezője

Pozicionálás

"Mi megjavítjuk, amit a párod megszerelt..."

A címkegyártás VI. alaptétele

A címkegyártás VII. alaptétele

Fantomok használata a meggyőzésben

Címkézés a gyakorlatban

Vakcsoport képzése

Összefoglalás

Hogyan tovább?

Tetszett a könyv? Maradt kérdésed?

Támogatók

A szerzőről:

Weiser István marketingstratéga, mestermeggyőző.

István 1973-ban született. Az Ez Design Kreatív Stúdió és az Elégedett.hu kreatívigazgatója. A tudatos vezetők főtanácsadója, marketingstratéga, kreatív coach. 1994 óta foglalkozik vizuális kommunikációval.

Rendkívül gyakorlatias szakember. Wermer-tanítvány. 2007 óta dolgozik a csapatával értékesítési videók és online videós ügyfélszolgálatok folyamatos fejlesztésén, melyek tömeges ügyfélkezelést végeznek a személyesség élményével.

Közvetlen stílusával népszerű előadója Magyarország legnagyobb marketingkonferenciáinak. Szakterülete a vásárlói élményre, az utánkövetésre épülő értékesítés. 2013-ban jelent meg első könyve a QR Nagykönyv, 2015-ben pedig a második, A vásárlói élményteremtés művészete címmel.

Megbízói között megtalálható számos piacvezető online és offline vállalkozás. Kedvelt területei a réspiacok, illetve az éttermek, hotelek, az orvosi praxisok professzionális szolgáltatásmarketingje, valamint az ezt kiegészítő cégvezetői coaching.

István igazi megvalósító, több szabadalmát is támogatta az Európai Unió.

Kiadás éve 2016
Méret A/6
Oldalszám 86
Kötés típusa ragasztókötött

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!