Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termék címkék:
#szabály   #szemlélet   #üzlet

A hat új üzleti szabály

Ár:
3.325 Ft
Elérhetőség: Utolsó 1 db készleten (szállítás 1-3 munkanap)
Várható szállítási díj: 1.270 Ft

Judy Samuelson, az Aspen Institute alelnöke kötetében a 6 legfontosabb szabályra hívja fel a figyelmet, amelyekkel a vállalatok felszabadulhatnak a gazdasági teljesítmény nyomása alól, és amelyekkel aktívabb szerepet játszhatnak a társadalmi előrehaladás szolgálatában.

Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Tartalom és kiadási információk

Az üzleti élet mai ökoszisztémájába lépve alapvető szemléletváltást és egy újfajta üzleti vízió térhódítását tapasztaljuk. A vállalatok életét új törvényszerűségek vezérlik, értéküket például egyre inkább a hírnév, a bizalom és más megfoghatatlan tényezők határozzák meg, belátva, hogy a vállalati felelősség meghatározása az üzleti szféra határain messze túlmutat.

Vállalati szinten vajon mi lehet a konkrét célunk most, amikor a "növekedés maximalizálásának" gazdasági paradigmája már nem működik, és milyen szerep hárul a vezetőkre? Melyek a paradigmaváltás gyakorlati szintű megvalósításának legfontosabb eszközei?

A változások megértéséhez az új, "láthatatlan" üzleti vezérelvek felismerése jelenti a kiindulópontot, ezek hordozzák a valódi értékteremtés és a fenntartható jövő kulcsát.

Kiadás éve 2021
Méret B/5
Oldalszám 218
Kötés típusa füles, kartonált

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!