Kárpáti László, Lehota József

Agrármarketing

Teljes ár: 4 725 Ft

Webshop ár: 4 500 Ft

Rendelhető (Szállítás: 1-3 munkanap)

Kosárba

A mai tapasztalat azt mutatja, hogy a kizárólagos fogyasztó- vagy versenytárs-orientáció nem elegendő feltétele a sikeres piaci szereplésnek. A fő cél a külső környezetnek, a fogyasztói és a vevői igényeknek, a versenytársak magatartásának, a makro- és mikrokörnyezet változásának és a vállalat lehetőségeinek (erőforrásainak, erős és gyenge pontjainak) összevetése, összehangolása — amit az agrár- és élelmiszer-ipari vállalkozásoknak is szem előtt kell tartaniuk a siker érdekében. Ehhez nyújt segítséget a kötet, amely a marketing korszerű ismereteit agrár- és élelmiszer-ipari termékekhez kapcsolódó adatgyűjtéseken, példákon, elemzéseken keresztül tárgyalja.

Oldalszám:

Kiadás éve:

Méret:

Kötés:

ISBN:

132 oldal

2010

B/5

ragasztókötött, puhatáblás

9789639935495